Czekoladki reklamowe – wszystkie rodzaje
Czekolada, słodka czekolada – najbardziej wysublimowane ze smaków na całym świecie. Czy dziwi cię to, że czekoladki reklamowe są jednym z bardziej pożądanych gadżetów reklamowych? I to przez wszystkie firmy i osoby, które są nimi obdarowane. Nie elektronika, nie odzież firmowa tylko czekoladowe słodycze reklamowe leżą w samym centrum zainteresowania klientów. Na świecie istnieje kilka różnych smaków czekolady. W tych wszystkich smakach są również produkowane czekoladki reklamowe. Dobrze więc wiedzieć, co mamy do dyspozycji i jak powstaje każdy z tych unikalnych i wyjątkowych smaków. Zacznijmy od przybliżenia tego, jak powstaje sama czekolada. Jest ona produkowana bowiem przez zmielenie palonych ziaren kakao, a następnie ich rozpuszczenia. Powstaje wtedy tak zwany likier czekoladowy. Po jego ochłodzeniu, likier czekoladowy formuje się bloki zwane czekoladą niesłodzoną. W takich blokach jest około 53% masła kakaowego. Następnie następuje pieczenia czekolady wraz z dodatkiem różnego rodzaju składników – ziół, przypraw, cukru i innych. Tak powstaje czekolada gorzka. Inne rodzaje czekoladek reklamowych, nazywane słodkimi lub mlecznymi, to takie, w których zawartość kakao wynosi pomiędzy 15% a 35% zawartości. Pozostałe składniki takich słodyczy reklamowych to między innymi masło kakaowe, cukier, wanilia i inne aromatyczne przyprawy. Czekoladki reklamowe w największej liczbie przypadków powstają właśnie z czekolady mlecznej. Jest ku temu kilka powodów. Przede wszystkim jest to jeden z ulubionych smaków czekolady dla większości ludzi. Jest słodki i aksamitny, a do tego znacznie tańszy w produkcji, niż czekolada gorzka, nazywana również ciemną. Czekoladowe słodycze reklamowe nierzadko oferują swoim smakoszom pewną niespodziankę, ukrytą pod powierzchnią czekolady. Jest to słodkie nadzienie, które występuję w kilku do kilkunastu różnych smakach. Nie rzadko ma również smak alkoholu. Osiąga się go przez dodanie do masy nadzienia niewielkiej ilości likieru lub odrobiny wódki. Takie czekoladki reklamowe są uznawane za bardziej pożądane dla wymagających klientów, ponieważ w umiejętny sposób łączą przeciwstawne sobie smaki. Jeżeli i ty chciałbyś mieć czekoladki reklamowe, którymi można częstować klientów, powinieneś już teraz zacząć szukać ich wykonawców. Zapewniamy, że nie jest to łatwe zadanie z uwagi na całkiem sporą liczbę firm, zajmujących się takimi rzeczami. Na szczęście oferowana przez niektóre z nich możliwość degustacji, w pewien mocno wyraźny sposób ułatwia podjęcie jedynej słusznej decyzji.