Firmy inwestują w słodycze


Categories :

Nachodzi wiosna, czyli czas gospodarczego ożywienia. Firmy odnotowują coraz to większą liczbę zleceń, która każe im promować się na rynkach. W wielu miastach organizowane są liczne branżowe targi, na których każdej liczącej się firmie wypada się pojawić. Ale nie oczywiście z pustymi rękami. Aby dobrze przywitać swoich gości, a może i potencjalnych klientów, należy im coś zaoferować. Mogą to być katalogi, kawa, długopisy, a także słodkie gadżety reklamowe – krówki. Nieprzypadkowo to właśnie krówki są jednymi z najchętniej kupowanych w kraju słodyczy reklamowych. Poza oczywistymi walorami smakowymi, mają naprawdę wiele do zaoferowania. Jest to przede wszystkim niepowtarzalny smak, a także… duża powierzchnia reklamowa. Ten bowiem, kto chce zamówić dla siebie krówki, na pewno zwróci uwagę na to, jak duża jest w nich powierzchnia nadająca się pod nadruk. Można ją wykorzystać w całości, projektując dowolnej wielkości logo. Dziś przedstawiamy potencjalne korzyści ze stosowania krówek, które udało nam się przygotować na podstawie badań przeprowadzonych przez jedną z międzynarodowych firm. Na podstawie informacji uzyskanych od firm, kupujących krówki reklamowe, przygotowała ona ranking najczęściej występujących korzyści. Wśród nich, na samym szczycie pojawiła się rozpoznawalność marki. Żadna inna firma wykorzystująca do promocji gadżety reklamowe, nie odnotowała tak wielkiego wzrostu, jak właśnie firmy, które postawiły na krówki reklamowe. Po drugie, firmy takie odnotowały większą liczbę powrotów stałych klientów. Czy to zasługa tego, że mogli poczęstować się dobrymi krówkami podczas składania zamówień, czy może inne przyczyny – nie udało się na razie określić. Dlaczego firmy inwestują w krówki reklamowe więcej pieniędzy, niż w inne produkty? Nietrudno się tego domyślić. Chodzi o ilość. Zamawiając krówki, otrzymuje się cukierki w ilości o kilkaset sztuk przewyższającej liczbę zamówionych innych gadżetów reklamowych. Kiedy kupujemy krówki reklamowe z myślą o tym, aby były wykorzystywane podczas imprez masowych, z pewnością jest to dobrą decyzją. Już teraz warto zainteresować się tym, jakie rabaty oferują firmy na krówki, jeśli jednorazowo złoży się większe zamówienie. Jest to również dobry czas, aby kompleksowo przemyśleć cała dotychczasową strategię marketingową i zastanowić się, dlaczego do tej pory nie występowały w niej reklamowe krówki. Czy to efekt przeoczenia, zaniedbania czy nieznajomości tematu? Tak czy inaczej, krówki mogą stać się prawdziwym turbo, przyspieszającym wzrost gospodarczy niemal każdej firmy, działającej w branży detalicznej, jak i hurtowej

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *